sms

"ett år och nio månader. jag tycker om dig. puss"
"a det du min lilla fisk. jag tycker om dig. puss puss"


vad vad sjukt allt är just nu. allt har varit lite upp och ner i dag. Blev i alla fall glad när det var hamburgare i skolan idag. Jag dressade min hamburgare som en BigMac. Proffs. den blev skit god. Imorgon ska anna, linn, linda & jag köpa ett litet godispaket med snören i så ska vi sitta i skolan och göra godisarmband och godiashalsband. kollar just nu på Efterlyst. Leif GW gjorde världens tabbe!! såå jäävla roligt. ni som såg det fattar. jesus säger jag bara. Plugg sen. åååh, det suger.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: amanda

haha, menar du när hasse försökte prata med honom & han va helt inne i datorn så han hörde inte? HAHAHA fyfan va jag garva. hur kul som helst. fan va jag älskar GW, så jäkla rolig!

2009-04-15 @ 22:38:01
URL: http://amandaweilov.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0