TuttiFrutti

hur bra kan man må av sol egentligen? svar; Hur jävla bra som helst. Även om man kanske rent allmänt mår skit gör sol och blå himmel så otroligt mycket! En glass med tuttifrutti strössel tillsammans med Linda på lejontrappan innan jobbet. Var rätt peppad till att jobba idag även om jag var tvungen att lämna det fina vädret och steka hamburgare 15.30 - 18.00. Alltid något. blir pengar det med.



imorgon blir det 23 grader varmt. Konstaterade idag när anna jag och linda satt och solade att jag har så bleka ben att det ser ut som om jag vore död. Detta måste vi göra något åt. Det blir att skobba från skolan imorgon. Förlåt mamma, men jag kan göra dig nöjd en annan dag.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0