vet du en sak...

jag kan inte se framför mig Carolina utan Robin. För så har det varit i nästan 2 år och Robin var verkligen den som fick mig att må så jävla bra. Hur sjutton hamnade vi här? Vi skulle ju bli gamla ihop? Vi skulle ju fortfarande hålla varandra i handen när vi var ute och gick även om vi var 90 år. Jag vill verkligen inte att vi släcker ljusen nu. Men vad gör jag när jag varken vill leva med eller utan dig Robin? Jag är tamigfan maktlös i den frågan och i den groppen vi sitter i nu.


fan vad jag älskar dig. det är helt sjuk. du är ju min obin. Du är ju min nopp. Du är ju min!!?!?!!! ibland önskade jag att jag inte kunde känna medkänsla, smärta eller fjärilar i magen. för man mår bara såå jävla piss. ge mig sommar. ge mig lycka.

MAKE LOVE / CAROINA

Kommentarer
Postat av: amanda

(L)

2009-04-23 @ 11:23:12
URL: http://weilov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0