02.48

nu har Robin kommit hit. full som ett as. Under det året och dom 7 månaderna som vi har varit tillsammans har jag aldrig sett honom så full. Som tur var spydda han innan han kom ut. Muums. Tvingade honom att äta en macka som jag hade gjort:

carolina -"men ska du inte ha någonting att dricka? mjölk?"
robin -"nää... det behövs inte"
carolina -"men vatten då?"
robin -"nää men jag älskar dig"
carolina - "mm... ta något å dricka nu"
robin -"mm. nä."

Just nu ligger han och sjunger prästens lilla kråka och vill att jag gör en till köttbullemacka till honom. Nu säger han att han är dum i huvudet. Ligger och tycker synd om sig själv och säger att han behöver en köttbullsmacka som tröst. Nu klagar han på att han har ont i snoppen. Nu frågar han mig om man kan slå sönder en pung? Nu övertalar han mig att hans pung har gått sönder och att vi inte kan få några barn på grund av jag slog honom mellan benen. Nu döper han våra barn till Emanuel och Sofia. Nu frågar han mig om han tjatar mycket... nu går han upp och gör en macka till sig själv för han orkar inte tjata mer på mig. Nu går han ut och medans han öppnar dörren fortsätter han sjunga lite på prästens lilla kråka, skulle ut och åka... SÅ! där nu har jag inget mer att citera Robin för längre för nu har han gått ut ur rummet och gör en macka. Det där var lite Live här ifrån mig och fylle-Robin. Mitt lilla hjärta!

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: amanda

haha tussen! jag som hatar när joakim är så full, blir bara förbannad! men han sjunger iofs aldrig prästens lilla kråka.. :)

2009-02-14 @ 11:30:00
URL: http://amanda-w.devote.se
Postat av: linda

Hahahahahahha. asgött:D

2009-02-14 @ 11:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0