1 år och 7 månader



(obs! inte jag och robin på bilden) idag är det ett år och sju månader sedan jag & robin blev tillsammans. mihi!!! mitt lilla geléhallooooon. Blir så fnittrigt flickig när jag är med honom alltså. snacka om fjärilar i magen. Jag som brukar vara som en man. haha. aja. nu ska jag gosa. för det är jag så jävla värd efter dagens arbetspass. ont ont ooont i fötterna!
(fick precis en känsla av att jag kommer ångra detta inlägget för det låter så jävla fånigt det jag skrev. men va fan, det är sant. skit i samma om det låter fånigt. det får vara fånigt då. är bara ärlig. ååhhh, du fattar grejen. hejdå nu...)

MAKE LOOOOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: amanda

haha, blir du fnittrigt flickig när du är med robin?! vad har jag missat liksom! du är alltid som en man älskling!

2009-02-16 @ 00:40:31
URL: http://amanda-w.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0