13.02

Vaknade av veckarklockan klockan halv 10. Anledningen till att jag sätter klockan även om jag inte ska upp dagen efter är för att jag gillar att gå upp relativt tidigt, och inte typ efter 12 som Robin gjorde! Gick upp & åt frukost, försökte få Axel att somna i min säng med Robin, gick ganska bra från början och han låg och dåsade iväg ett tag, men sen upptäkte Axel att han kunde pilla Robin i ansiktet, typ, trycka in ögonen med hans små fingrar, då demostrerade Robin & jag var tvungen att kasta ut Axel.

Här sitter jag, på klädd och iårdning gjort för längesedan. Till och med ytterskorna är på. Robin håller på att göra iårdning sig i snigelfart! Vi ska ner till stan och köpa present till mamma. 

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0