16.42 Måndag

blev plötsligt, från ingen stans luspank. Ska i alla fall lämna tillbaka min jeans jag köpte på H&M för några dagar sedan. fan. jag har så jävla många jeans & jag använder endå bara ett par och det är mina svarta jeans. Plus att det oftast blir leggins till allt. Måste ju dessutom köpa 18 årspresent till Amanda! Jag har klurat lite på det där, ruggit svårt! Har dock kommit fram till att det är  kul att få underkläder, men det kommer hon väl antagligen få av alla. Och, Ja, jag är fullt medveten om att du läser min blogg Amanda. Så tro inte att du kommer får reda på vad du får när du läser det här!!

För övrigt. ganska tråkig dag.
lyssnar på Kings Of Leon - Use Somebody & väntar på att mitt lov ska bli intressant.


MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0