22.21

Place: Hemma.
Mood: Hungrig.
wish: Att Robin vore här.
outfit: svarta jeans. svart linne. stickad Zara kofta köpt på rean. (79kr!)
Drug: Bita på naglarna.
Music: Katy Perry - Hot N Cold
Feeling:
fryser.
want: Caaandy!!!
Thinks much about: Efter att ha drömt en dom om att jag blev mamma till en liten pojk och efter att ha fött ungen fick panik eftersom jag kände att jag inte kunde ta hand om barnet. Att jag var för ung. Grejen var den att drömen var så verklig att jag ahr gått omkring hela dagen och tänkt på barn och familj. Hur länge man ska vänta. När är man mogen för barn. Tänk om man ångrar sig när man är typ i 8 månaden.. osv. Så, det är det jag tänker mycket på just nu.


MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0