8

har precis kollat på ett avsnitt av Debatt där dom pratade om diskriminering. Det var en tjej som berättade att hon hade blivit diskriminerad när hon spelade fotboll i skolan. Dommaren hade sag till henne "tjejer ska inte spela fotboll, dom ska spela vollyboll". Om jag hade varit henne, hade jag ordagrant nitat den dommaren. Men hallå? IQ badboll! Jävla idiot. Finner inte ens ord hur jävla korkat sagt det där var?!?!! Jag gillar verkligen det programet Debatt tilsammans med Janne Josefsson.

Nu till något annat. Tog bussen från Robin in till stan vid ett tiden och väl inne i stan mötte Johanna upp mig och vi gick gemensamt till biljardpalatset. Vi körde tre "matcher". Vilket resulterade till att jag vann en, och johanna desvärre två! FÖRBANNAT. faktiskt, så var jag mycket förvånad över hur dålig jag var. Spelar ju typ varje år i Danmark typ 1000 gånger per dag. Men nej. Idag gick ingenting rätt. Men några snygga bollar fick jag i med lite tur, som såg ut som skicklighet....

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0