(C)

Jag köpte den där stickade västen på Lindex som jag har algt ut bild på lite längre ner. Tyckte den var jättefin och hade kommit på massa kläder jag kunde ha den till. Men så kom jag hem och provade allting & det visade sig som det alltid gör, att allting är mycket snyggare i huvudet. Allting är skit snyggt och perfekt när man tänker sig någonting framför sig i huvudet. men så tittar man på det riktiga och verkliga resultatet och det var ju... inte... riktigt sååå jag tänkte juu.

By the way så såg jag bloggerskan Stina-Lee på gina tricot idag. Det var verkligen som att se en skit stor kändis. As töntigt. Men det var lite roligt. Hon såg precis ut så som jag hade tänkt mig, för en gångs skull. Precis som den bilden jag hade i huvudet. Imorgon ska jag jobba vidare med min reklamannons för upphovsrätten. As usual, har jag en bild i huvudet precis så som jag vill att den ska se ut. Jag har en kännsla av att det inte kommer bli som den bilden i huvudet. Vi får väl se. I så fall kommer den bli as snygg.

Idag diskuterade vi hur vi tyckte om FN-rollspelet. Allt jobb innan och under. Hur vi tyckte jobbet i gruppen fungerde... etc. Jag & Linda fick mycket komplimanger av läraren idag och utav elever som tyckte vi skötte oss bra. Det var mycket roligt att höra att vi har lyckats! Kommer tjata om att vi var bäst i åratal, haha, är så jävla stolt. Annars tycker jag Australien gjorde ett bra jobb samt Irak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0