Dagens kärleksproblem på Hedens pizzeria

inte för att jag inte är nöjd med förhållandet mellan mig och Robin eller så.. men idag, när Robin ville äta pizza innan jag skulle iväg på födelsedags middag hos mamma. Inne på pizzerian satt ett kärlekspar. Ganska random kärlekspar. Ganska ogulligt kärlekspar. Men jag såg i alla fall att båda hade skridskor och hjälm med sig, plus att dom hade ovanligt mycket kläder på sig för att vara idag (det var endå +4 grader idag) så tänkte jag bara på själv grejen. Dom är säker jättekära. Kanske till och med jättenykära! Så ska som ha en liten dejt, åka skridskor på heden, sen dra till Hedens pizzera och äta var & sin fet god pizza med cocacola till. Sa till Robin, med en lätt klang av "det-är-synd-om-mig-att-jag-inte-får-det-jag-vill-ha" på rösten.

- "ååh, jag vill också åka skridskor med den jag är kär i och sedan gå & äta efter"
tystnad.

Robin flinade lite och fortsatte äta på sin jääävla pizza. Förra gången jag sa att jag ville också skridskor med honom skyllde han på sitt fotbollskontrakt. Att han inte får åka skridskor för fotbollens skull, OM han skulle ramla och skada sig. Men å! det kan man liksom göra när man typ... går över ett överångställe också. Alla kan ju dö, eller skada sig hur som helst, vart som helst. Dessutom tror jag inte på att det står i hans kontrakt? Jag vet att man inte får åka motorcykel eller åka skidor. Men inte skridskor? Detta måste undersökas. För jag vill också ha en sån dejt som det där fula random paret hade!!!




(apropå kärlek)

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha, men du ser ju hur mycket jag hänger med på lektionerna ;) okej, får väl testa ändå. Tack! Puss!

2009-02-09 @ 09:40:45
URL: http://zoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0