gee mig. ge miiiig. ge mig.



Robin har kommit hit & han ska sova här! vilket var skit längesedan han gjorde... kanske en och en halv vecka sedan vi sov med varandra. Sover bara dåligt om jag inte sover tillsammans med någon. Det är förklaringen till varför jag fortfarande sover i mammas säng när jag är hos henne.

Har blivit lite beroende av att hitta kläder på internet som jag kan använda som insperation till vad jag ska sy. Skorna och ringen kommer från asos, och tunikan kommer från ellos. I morgon blir det födelsedagskalas hos mamma. MÅSTE hitta en present som jag kan komma med! det får bli min syselsätning imorgon, fram till klockan 17. för då börjar middagen.
sovgott.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0