Happy Valentine



Happy Valentine! har firat denna dag genom att jobba 12 - 20. Riiiktigt riiiktigt farlig dag idag. Roligaste jobb dagen på länge! Fick lära mig kassan, tyckte till och med att det var roligt. Sen ska vi ju inte glömma att min bästa vän och syster fyller 18 idag! Grattis Gaylöv.

Ikväll ska jag dock inte vara med Robin, trots alla hjärtans dag. Han är hemma, skulle egentligen åka hem dit men jag har skrivit upp mig på jobbet att jag kan tänka mig att jobba imorgon, så om dom ringer måste jag åka dit direkt. och då kan jag inte vara hos Robin eftersom det är så långt, + att jag inte har mina kläder där, utan här hos pappa. Men men, vi firar 1 år och 7 månader imorgon så vi får träffas imorgonkväll istället. Nu ska jag duscha. Luktar cheeeeeeesebööörgaräää!

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0