last day

då var sista FN-rollspelsdagen slut. Det har varit två utav dom roligaste dagarna under hela mitt liv i skolan. Känns som att jag har lärt mig skit mycket, även om jag knappt har märkt det eller känt att jag har hård pluggat i någonting. Mamma fyllde år igår så idag var jag och min syster på stan för att i panik leta efter en present. Total misslyckat uppdrag. 


kollar på den här, funderar på att sy? Fast i så fall en mindre genomskinlig i häcken. Tänkte köpa massa tyg och designa lite nytt så jag har något att göra på lovet. Det är ju då jag har tid för sådant. Nåväl, jag måste avsluta nu med att tacka min kära delegat Linda som jag har jobbat tillsammans med för att framhäva Venezuela! Viva la Venezuela! fick så jävla bra kritik av lärarna, vi är bäst!

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: linda

jaaa vi e bäääääääääääst!

2009-02-03 @ 21:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0