live your life

kväll, eller snarare natt. Ungefär en sådan tid på dygnet bara idioter är uppe. Ah, tjäna. Här sitter jag liksom. Har lusläst www.hannaojohn.blogg.se och blir typ kär på nytt. Kära hjärtanes! Det här det här jag menar. Det här det här jag tjatar om heltiden! palla att sitta i Göteborg i en vardag med jobb, plugg, skola och tråkiga fester varje dag! jag vill ta studenten, samla ihop as mycket pengar och köpa en liten lägenhet i typ spanien. Skaffa ett jobb så jag klarar av ekonomin och bo där typ i ett år, sälja och sedan flytta hem igen. På så sätt lär man sig så jävla mycket andra saker som man inte kanske skulle få kunskap om av att bara bo i Göteborg!

Kollade på advokaterna idag på tv4. Bestämde mig för att bli polis. När jag sökte gymnasieskola våren 2007 sökte jag "polislinjen". Men min lathet tog över och gav upp det sökandet av den skolan ganska snabbt och sökte en skola lite mer centralare... Jag ska fan bli polis. Det finns en polishögskola i Stockholm, men jag pallar fan inte stockholmare (även om jag själv är en). Men först lägenhet i spanien, eller något annat roligt land. Kanske cristiano ronaldos hemland, portugal! Den som lever få se.

funderar på att banga sova inatt, gå till skolan och antagligen stypa i säng vid 21 tiden imorgon. det blir nog bra. dock får jag en helvetesdag i skolan imorgon. men det får blir så.

MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Bra carolina! Du kan du bli polis med mig :) kul att träffa dig i torsdag förresten!

2009-02-17 @ 13:46:53
URL: http://thisismathilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0