manchester city - middlesbrough

Jag låg imorse i sängen och läste igenom den min engelska läxa som jag hade förhör på i Fredags, men eftersom jag inte var i sklan tänkte jag göra förhöret på Måndag... var min tanke. Men det är fan lov! Dagen till ära åkte jag & Johanna och handlade på 421. Pratade lite om familjen Hanson som nu är framme i stugan MITT I BACKEN i åre! Vi var där för två år sedan, riiiktigt roligt och den resan måste göras om tillsammans med familjen Hanson. Dessutom har jag då ålder inne för diverse After ski nästa år och det borde ju utnyttjas. Vi pratar i alla fall om Åre nästa år, & som det ser ut nu så SKA vi fan åka nästa år.

kollar vidare på manchester city - middlesbrough matchen, sen ska pappa, johanna, axel & jag ut och gå en sväng. Ikväll blir det någon form av födelsedagsfest, om inte jag har uppfattat detta fel. dock vill jag inte offra mina ägodelar för en födelsedags fest tillsammans med människor jag antagligen inte känner... men jaja, vi får se.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0