sista dagen på lovet.

igår satte jag upp en liten lapp innan jag gick från jobbet där det stod att dom kunde ringa mig om dom behövde personal idag. Sandra typ skrattade och sa att dom aldrig kommer ringa eftersom det inte behövs så mycket personal under jan. - feb. främst på gurnd av inflationen. Nåväl. Dom ringde imorse i alla fall. Jag sov så jag svarade inte. Vaknade upp vid 11 tiden och ser ett missat samtal från donken. Faaan. varför skrev jag att jag kunde jobba idag! vill ju vara ledig. Men va fan. Jag ringde upp dom och fick passet 13 - 18. Så jävla värt det. Skön personal. Goa pengar. OKEJDÅ! jag ska inte klaga.

föresten ska jag köpa världens finaste armband på Glitter som är lite smått inspirerad av ett pilgrims armband, men det är ju så klart inte pilgrim. Nä, utan glitter! As fint. endå är jag osäker. vill inte att det ska bli sådär "bensinigt och koppar aktigt" när man har använt det några gånger. Vi får så. för övrigt så blev det här jätte intressanta inlägget längre en planerat. Nu fan går jag till jobbet innan jag tjatar skallen av folk.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: Linda

du skrev inlägget 12.19? :P du börja tolv juu??

2009-02-15 @ 12:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0