ta mig här ifrån

nu har jag blivit sådär deppig igen. Har suttit och kollat på lite resor och läst om lite olika länder... mest för att drömma mig bort lite och för att fördriva tiden. Jag går till skolan på morgonen, vissa dagar går jag inte hem direkt efter skolan utan åker till jobbet. Under helgerna kan det häna att det blir någon lam fest lite här och där. Oftast jobbar jag på helgerna, & håller mig då hemma. Jag vill ut ifrån Göteborgsbubblan ett tag. Det hade typ räckt att bara komma till kanske Malmö? Köpenhamn? Stockholm? fast å andra sidan hade det inte varit fel med typ Buenos Aires eller kanske Bangkok!

Det måste hända någonting nu. Jag försöker fixa och dona för att komma iväg men det känns som att det är mycket snack och ingen värkstad, vilket gör att jag får panik. Om jag nu inte åker med mamma till Bangkok, då köper jag fan en resa till mig själv, helt jävla själv åker jag då. Någonstans. Vad fan vet jag. Tänker fan inte ruttna i Göteborg hela sommaren. Över min döda kropp!



MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0