torka

det är torka.. jobbtorka! Jag måste jobba samla ihop 3 tusen innan den 15 maj för då ska vi betala hela resan till Tunisien (vi har ju bara gjort en "förbetalning" som gör att ingen kan ta våra platser på planet). Men om jag nu inte betalar dom där 3 tusen den 15 maj så kan någon annan köpa dom platserna på planet. Uuhu. lite nervös. Loggade in för att kolla mitt jobb schema. jag har fått en jobb tid på HELA månaden! EN! jag fick typ panik. Men det brukar lösa sig. Folk blir sjuka eller måste ta ledigt. Då kan jag DESPERAT hoppa in några timmar. Från och med nu är det total köp förbud av kläder!!!! Jag måste lägga undan både studiebidrag och lön. Det ena jag får köpa från och med nu är födelsedags presenter till typ alla 100 människor som fyller 18 nu, plus alkohol som jag kan supa ner mina bekymmer med på 18-års festerna (skämt å sido). Nä, men faktiskt. Nu måste jag börja hålla igen.


för övrigt blir det plugg ikväll. Antagligen med Amanda "Gaylöv". Men annars får jag väl ringa Robin och träffa honom eftersom jag inte har sett den lilla varelsen på ett bra tag nu. Har föresten blivit inspererad av Linda att fotografera typ allt som kommer ur min väg. Går omkring med min kamera hela tiden och när jag inte har den känns det typ som om någonting fattas. Men det är en period nu. snart tröttnar jag igen. åååh, vd jag babblar. hejdå.


MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0