lååångsam Torsdag...

jag är snor förkyld. Har försökt neka det. Speciellt när Johanna & Robin gaddade ihop sig och tvingade mig erkänna att jag faktiskt blivit förkyld. Igår när jag gick till sängs kunde jag knappt ligga ner eftersom jag typ slutade andas genom näsan och jag hatar att ligga där med öppen mun och känna alla kvalster letar sig in i min mun. Snöt mig typ tusen gånger och somnade skit sent. Vilket ledde till att jag vaknade av klockan 07.00 men låg ändå kvar i sängen till 07.45 då jag fick ett sms av Fredrik som tänkte banga hela skoldagen. Men jag är så jävla bra på att övertala den grabben. Sista lektionen som började klockan 15.00 och slutade klockan fucking jävla HALV FEM! våran lärare satte i alla fall på en film (som jag inte fattade ett piss av) och lät oss kolla. Jag låg och halvslumrade mot väggen. Linn satt och snaskade på sitt tuggummi. Så kollade jag bort mot bänken där arvin, marcus, linda och anna satt. Där låg anna och arvin över bänken, sovandet. Marcus sov sittandes och vaggade fram och tillbaka med huvudet. Och så satt Linda där, mitt i allt. Helt klarvaken och tittade ambitiöst på filmen... tills hon fick för sig att väcka Marcus genom att peta honom i örat. Han pep till och hoppade typ 1 meter upp i luften, vilket fick i alla fall mig och Linn att skratta för någon sekund. Det var kul...

imorgon har jag ett as stort förhör i Engelskan.. jag är så gott som kokt, stekt och vidbränd på samma gång. Jag ooorkar verkligen inte. Det är nästan så det är värt att skita i hela dagen bara för att få slippa den där jävla Engelska grejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0