123 dagar

Mysdag idag. Linn, anna, linda och jag hade mys dag idag. Alltså vi hade myskläder på oss idag. Riktigt mysig. (lite för många mys ord i den meningen). Och idag har Robin och Jag fått tummen ur arslet. Vi har fram och tillbaka diskuterat att åka utomlands i sommarn eftersom Robins mormor erbjöd sig betala. aaa, för honom alltså. Själv får man stå i ett Donken kök och steka hamburgare tjugofyra sju. Vi har i alla fall kollat på lite olika länder och jag har verkligen ingen lust att åka till typ Grekland, Turkiet, Frankrike... bla bla. Sådana länder man typ har sett 100 gånger och Robin vägrade åka till Spanien eftersom han har varit där ganska exakt 11 gånger. Men det var vi ganska överens om. Men svårt var det att hitta land, och efter att vi hade hittat land så skulle vi ju bestämma hotell. Höll nästan på att bryta ihop. Jag och Robin. Jag med den sjukt envisa viljan, och Robin som säger typ "men om vi inte tar det här hotellet vill inte jag åka". Robin vill givetvis bo på ett ställe nära havet där det finns mycket vågor. Det är det viktigaste för honom. Det viktigaste för mig är att det ligger gångavstånd till centrum och olika sevärdigheter för att få sig ett fint minne. Vi landade i Tunisien vilket bekymrade Robins mamma och varnade mig för otroligt jobbiga manliga araber. Men jag får fan leva med det. Jag ska se en kamel innan jag dör. Gärna Sahara öknen och någon delfin också. Vi var i vilket fall på Ving idag och förbokade resan. All inklusive hotell, havsutsikt, 300 meter från centrum, 50 meter från havet. Nu är det bara ungefär 123 dagar kvar och jag har redan letat upp mitt pass och packat ner det.

MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer
Postat av: amanda

åååh! va underbart! vad avundsjuk jag blev! men fan va dyrt med all inklusive, eller? vad gick det på egentligen? FASEN, vill också åka! (L)

2009-02-21 @ 13:21:15
URL: http://amanda-w.devote.se
Postat av: mathilda

Åh din är så mysiga du och Robin! Jag vill också!!!

2009-02-21 @ 15:59:43
URL: http://thisismathilda.devote.se
Postat av: Fifi

Jag var ju där med Danne och jag lyckades ta mig hem utan att bli utbytt mot massa kamelaer, haha!

2009-02-22 @ 12:31:35
URL: http://startmeupp.böogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0