10.17

jag har liksom kommit försent til skolan varje dag hela veckan, & tänkte denna Torsdagen bryta mönstret och komma i tid. Inte det inte. Vaknade klockan 09.30. Så nu ska jag till skolan vid lunch. ingen idé att komma rätt in i den lektionen jag har nu, och komma typ 1 timma försent. Men men. Jag MÅSTE komma i tid imorgon!! Det skulle inte förvåna mig om mitt studiebidrag rök i och med den här veckan.

Igår hade jag ntligen min redovisning i Engelskan. Jag skakade som en frusen hund. Men det gick ganska bra. Redovisningen var över på typ 5 minuter, medans dom andra grupperna var liksom dubbelt så långa. Men jaja, nu har jag ställt mig inför fucking hela jävla klassen och pratat engelskan. Borde fan bara få MVG för det. not. Nåväl, nu måste jag äta frukost.

MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0