2009

Igår insåg jag att jag på allvar måste köpa en kompakt kamera. Jag har bara en stor jävla systemkamera som tar upp hela rummet när man ska fotografera. Amandas familj, och min familj började nyårsfirandet på Gothia Towers och kollade på GPs fyrverkerier klockan 5. Sedan åkte alla hem till oss och vi åt nyårmiddagen som jag var lite små nervös över. Pappa hade dagen innan nyår blivit skit sur över att hans förrätt till soppa blev skit dålig. Men den var faktiskt riktigt god. Det brukar alltid blir bra även om pappa klagar att allt går åt skogen hela tiden. Jag och Amanda missade dock efterätten eftersom vi gick över till min kära granne och förkrökade lite. Precis när Gylle tider sattes på var det tyvärr dax att dra oss dit vi skulle fira vårat 12 slag. Hittade inte dit vi skulle först och sprang omkring i mina jävla klackar, som Robin mamma kallar styltor. Men vi hann till dit vi skulle i sista sekund och träffade många kära ansikten man inte sett på länge! Trevligt. Sen blev det ett jävla bråk mellan mig och Robin. Så jävla onödigt, men endå som händer det varje gång jag är ute och Robin inte är med. Varför är alla killar så fruktansvärt svartsjuka? Jag vill ha en bra förklaring, för just nu känns det som om det inte finns någon bra förklaring? Det finns någonting som heter tillit, och om man inte känner det tillsammans med sin partner är hela jävla förhållandet helt onödigt?! Nåväl. Efter att busschuffören hann köra fel och var tvungen att backa mitt på motorvägen och jag stukade foten och haltade hem till Robin var det sjukt skönt att krypa ner i en minst sagt VARM säng!!! Pappa kom och hämtade mig hos Robin och så åkte vi till donken och köpte McFeast och co. satt ganska bra! Hoppas att 2009 blir ett kanon år! Det behövs...


finn 2 fel, haha!


jag, amanda, lars, lise-lotte, pappa.


Claes Weilöv (glad i hatten som vanligt), Christina, isac, Jag.

Kommentarer
Postat av: amanda

haha älska typiska claes-utseendet, & älska min dubbelhaka, det måste ju vara ett av felen på första bilden i alla fall!

2009-01-02 @ 23:34:29
URL: http://cannonball.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0