20.15

precis innan middagen låg jag i soffan och kollade på bolibompa med Axel. Dosade iväg och precis när jag höll på att somna dukades maten fram på bordet och jag var tvungen att avbryta min skönhetssömn som inte ens hade börjat. Varje kväll, typ enda sedan jag gick i 9an har jag aldrig algt mig tidigare än 22. Så nu tänkte jag ändra på det. Kollade min frånvaro i skolan... den är liksom inte lugn och det borde ske en förändring ganska snart!!! Klockan är snart tio över åtta och jag är redan tandborstad, och nerbäddad i min säng. Givetvis med datorn med mig. Kollar på Stormen på SVT 1. Ikväll ska jag somna tidigt. Gå upp tididgt. ÄTA FRUKOST som jag aldrig gör! jag ska bara vara jävligt duktig och effektiv den här veckan.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0