23 år

Igår var det film maraton hemma hos Robin. Blev skit besviken när jag kom hem till Robin & han inte hade köpt något godis så jag dök ner i deras skafferi och hittade 4 stycken kex choklad som jag tryckte i mig under filmen. Fyyy faaan vad jag mådde dåligt. Jag koncentrerade mig till 100 på att inte tänkta på någonting som har med godias att göra för att inte spy. Sist jag mådde så dåligt över godis var julen 2001 när jag åt två julbord på en och samma dag. Nåväl. Igår kollade vi i alla fall på Liar Liar som är så jääävla roligt. och en annan sjuk film jag inte fattade någonting av. Somnade slutet också. Idag har jag köpt födelsedags present till min kära syster som fyller 23 imorgon. Blev ett nagellack coh en silver ring.


(jag köpte det ljus rosa nagellacket till höger i bild)

Sov till 1 på dagen idag så nu är jag hur pigg som helst. Ska upp klockan 8 imorgon och gratta amanda med frukost på sängen. Hur DET nu ska gå! Har kollat på kamera idag, blev så jävla förvånad idag när jag kollade saldot på mitt konto. Kära hjärtanes. Så nu ska jag ta mig i kragen och köpa den där kameran, nu när det är rea och allt! NÄ. fan, nu måste jag sova.


MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0