benjamin button

har nog träffat årets största nöt. Igår var vi på 20-årsfest i Hög-någonting-torp. Inte för att jag hade världens högsta förväntningar, men vi försökte göra kvällen till var den blev. Nöten i fråga heter i alla fall Fredrik, jag kan hans efternamn, men det tänker jag inte skriva här. Killen sa att han var 19 bast, och fnös oss i ansiktet när vi sa att vi var 17. Der roliga i den här situationen är att han gick i 7an, när jag gick i 9an på Kärralundsskolan. Jag bryr mig inte så där jättemycket om åldern, men där emot kan jag inte så emot att bli rosenrasande när en självosäker liten jävla 1993 med mindre muskler än vad JAG har, sitter där & säger att han är 19. Frågan är vem av han eller mig som ska skämmas mest? Kanske jag, eftersom jag överhuvudtaget befann mig på den partille-Johnny-festen. Eller Han, som klantigt nog ljuger om sin ålder inför någon som har gått från fritids tiden till 9an med honom. Tappat! så jävla tappat! jag skämms, åt honom!


så nu fick jag ur mig det. Ska skriva FN välkomsstal nu, på spanskan. hur det nu ska gå. Först måste jag bara inflika att jag har nu varit & sett på Benjamin Buttons otroliga liv. Min gud. Det är fan ingen myt att Brad Bitt är snygg. Han är helt otroligt.
MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0