bullshit!

skitsnack är så jävla lågstadiet! Om någon tycker någonting om mig, så kom till mig och säg det så man kan ta det face to face istället för att leka drama serie och kasta blickar som bränner genom hela rummet och total igronera en. Det är så långt ner på min lista att det knappt finns. Så fruktansvärt barnsliget. Om man tycker någonting om någon borde man ju säga det till den det rör om? eller? Om man inte gör det står man ju inte för det till 100%. Synd att man behöver ta reda på det själv. Jag är inte dum! Men allting årdnade sig tillslut, men jag tycker fortfarande det dom gör är sjukt omoget och jag vill inte ens vara med om det passivt! På Måndag ska allting vara normalt igen har vi sagt & att vi ska prata mer, men allt är nog sagt. Till och med jävla fitta är sagt. Och det säger ju sig självt om hur mogen man kan vara i 17 års ålder. jag säger bara; "If I were a booooy!" ja ja, jag ska läga det åt sidan nu. Vi är vänner trots att jag aldrig har varit deras ovänner, så är vi vänner igen. Jag är i alla fall ärlig och säger vad jag tycker, dessutom står för det till 100%. men det känns bra att det är över nu. saknar tiden förr sooo bad. Det gjorde dom med, och jag är glad att dom har tänkt och observerat det - precis som jag.

MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0