!!!

så fruktansvärt skoltrött. Jag skulle på riktigt, nästan utan samvetskval, kunna skita i hela skolveckan och bara vara hemma. Göra det jag känner för. Idag gjorde jag mitt försök och gick på extra matten med Angelica. Vi var totalt ensamna med matteläraren & han hade genomgång med oss hela lektionen. Jag tror jag har slarvat bort min hjärna under lovet, eller så tappade mina föräldrar mig i golvet som liten, för jag kunde fan inte svara på 3 x 3. Men det gick vägen tillslut. herre gud... Jag & Angelica fick hjälpa varandra.

fucking Linn har gjort mig besatt av asos.com. Ska straffknulla henne en vacker dag. Jag får ju inte kööööpa någonting fören i april/maj! Föresten kan jag & pappa inte åka till manchester den 1 februari. Jag grät som en liten gnu. Men pappa har fixat så att vi kan åka i mars istället. Då ska vi se en champions league match mellan Inter - Man United vilket i och för sig var ännu bättre! hoppas det finns bra biljetter bara...

MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0