Last night the DJ save my life.

Igår var vi hemma hos mig. Självklart lyckades några sypa mig under bordet genom ett fuskladdat "ölspel" med en kort lek. Hade bara ätit en fruktsallad och cheeseburgare på heladagen, så jag var körd. Sen tog vi spårvagnen och började våran resa ut till Kannebäck. På spårvagnen gick det på tre stollpskott som var typ 40+. Och jag skojar inte, det var längesedan jag har skrattat så mycket tidigare! Dom var fulla som höghus. En kille ställde sig mitt i gången och skrek - "BILJETTKONTROLL!!!" sen gick dom bara omkring och gjorde så sjuka saker. Sjöng på massa sånger som Linn och Anna tydligen kunde medans jag satt där helt röd i ansiktet av skratt.

Vi hoppade i alla fall av spårvagnen och jag höll på att pissa ner mig av räddsla att någon skulle komma och typ slå ner oss, ta alla mina ägodelar och sen sätta på mig. Men vi klarade oss. Under kvällen satt jag i en soffa och kollade på när tre killar dansade bög danser. Dom måste varit skådespelare. Bytte musik helatiden och dansade till dom som om det vore inövat. Så jävla bra. Linn & Anna var raka, men jag hade efter ölspelet hållt mig på sträckbänken från alkohol och hade vid den här tidpunken på kvällen blivit näst intill nykter. Tog Henkens mobil och satt i en städskrubb & pratade i telefon, tills jag blev ordagrant BUSTED utav Frans och Anna. På väg hem var jag med om en nära döden upplevelse när Henke puttade in mig i en buske och jag kunde inte komma upp. När jag kom hem igen fylldes hela min hall med granbarr som hade legat i skon.

Det bästa på kvällen var när dom satte på en låt som jag har letat efter i hundra år. Dom hade spelat den på jobbet ett antal gånger, men eftersom våra högtalare nu mera är sönder har jag inte hört den på länge. Så sätter dom på låten igår när vi var i Kannebäck. Det gjorde min kväll! FAN vad bra den är!!! synd att du inte kunde delta Linda.



MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: amanda

för det första: ni va hemma hos dig & jag var inte bjuden? usch va ledsen jag är nu.

& för det andra, kannebäck? vart sjutton ligger det? hur lyckas du hitta alla dessa platser..

2009-01-11 @ 17:11:47
URL: http://cannonball.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0