LAZY DAY

Det är nu på året jag längtar till sommaren som mest. Nu är Julen över, och då tror jag liksom att Vinter också försvinner i samma veva. Men icke. Satt igår och kollade på gamla semester bilder, och bilder från dom olika sommrarna genom åren. Ska verkligen försöka jobba så mycket som möjligt nu, lägga undan mycket pengar, och sedan ta ledigt stora delar av sommaren för att bara kunna vara ledig!

Idag har jag hoppat omkring i mysbyxor här hemma i lägenheten hos mamma. Jag hade lovat Amanda att hjälpa henne ta bilder till hennes CV. Som tack för hjälpen, gjorde Amanda pankakor till mig. Ska sätta mig och skissa på ett mönster till en tunika som jag ska sy nu. Antagligen kommer jag bli utan sällskap ikväll eftersom mamma lägger sig precis när kvällen har börjar iprincip. Alla har ju tyvärr inte lov nu. Jag vet dock inte ens när vi börjar skolan igen... men det är väl bäst att inte veta.

Idag är det bara 26 dagar kvar tills Jag & Pappa åker till manchester och ska kolla på Cristianos United! Jag drömde inte får så många nätter sedan att jag var på matchen, men Ronaldo kunde inte spela av någon anledning. Jävligt snopet om han inte kan göra det när jag åker dit den 2 februari!!! Nåååååväl, nu ska jag pyssla lite, som jag alltid gör.
MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0