my dream is to fly over the raibow, so high!

Lyssnar just nu bara på Rise Up - Yves Larock har blivit min nya favorit låt på dom senaste dagarna. Den gör mig så glad. Och jag behöver vara glad nu i dessa mörka vintertider. Har fan inte hämtat mig efter nyår ännu. Kära hjärtanes. Min kropp är full med blåmärken. Små minnen efter till exempel Amanda som trampade på min fot med sina högklackade skor. Ett blåmärke, samt skrubbsår efter att jag ramlade och vrickade foten. Nåväl, så intressant var det...

idag har jag grattat min kära syster på sängen och senare på kvällen var släkten hembjudna till henne på kaffe&tårta. Gööött äre! Lilla Axel var med. Tyckte det var så roligt att Axel fick träffa min mamma, även om han inte förstår att det är min mamma. Dom fann varandra bra i alla fall, kanske för att mamma jobbar med barn. Men endå. Det var roligt att se. Imorgon ska jag & Robin ha en dag i stan. Måste skriva en lista på saker jag måste köpa... borde egentligen hålla i mina pengar till alla jävla resor. Manchester, Thailand och Kroatien.

Jag har börjat planera min artonårsdag (5 månader i förväg). Det enda jag har kommit fram till är vart jag ska låsa in allting i lägenheten som jag inte vill att någon ska pilla på. När jag slog mig ner vid matbordet igår och började titta på olika små "snax" som jag skulle tänkas bjuda på, kände jag att jag kanske hade gåt tlite för långt. Det är trots allt 5 månader kvar... Låt Weilöv fylla 18 först kanske.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: amanda

haha juste ja! Jag trampade ju dig på foten på tolvslaget. FÖRLÅT (L)

2009-01-04 @ 12:43:13
URL: http://amandacecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0