nyårslöften

- Mindre skedar med oboy i mjölken.
- Sluta bita på naglarna.
- Få bra slutbetyg till sommaren.
- Vara världens bästa Flickvän


nyårslöften är bara till för att listas upp på rad, och oftast inte att genomföras. Men jag ska verkligen försöka. Det där med att sluta bita på naglarna var jag ju ganska nära på att göra förra året, men så blev jag värsta närvvraket när det var mycket i skolan & då rök dom "lååånga" fina naglarna som jag var skit stollt över. Ikväll ska jag hem till mormor & morfar för att äta middag och hjälpa mormor med tvätten. Lite synd att jag vaknade med världens mensvärk, hoppas den går över så jag kan ta mig hem till mormor över huvudtaget.

Alla är i skolan, utom jag? Känns liksom som om jag har skola idag, eftersom alla andra har det? Men det ärju ingen som vet när vi börjar? Då får fan lärarna skylla sig själva över att dom int ekommit ut med den informationen. Nu ska jag sy klart min tunika som jag började på igår kväll. Nästan klar :)

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: amanda

haha smart. förmodligen börjar du idag eftersom att alla andra gör det ja. förutom jag som börjar imån..

2009-01-07 @ 15:05:13
URL: http://cannonball.webblogg.se/
Postat av: Angelica S

Gumman, vi börjar i morgon :)

2009-01-07 @ 15:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0