sjukling

jag har ordagrant väntat hela dagen. Kom till Axess akuten klockan 10. Klockan 14.00 fick jag besked att jag hade körtelfeber vilket är helt jävla omöjligt eftersom jag redan har haft det & man kan bara ha körtelfeber en gång. Jag åkte i vilket fall hem igen & deppade sönder eftersom körtelfeber för mig skulle betyda ingen som helst puss och gull kontakt med Robin på en månad... eller mer! Bara ligga i sägen i typ en vecka och känna sig helt meningslös och missa FN-rollspelet i skolan som hänger på HELA mitt betyg. Efter att pappa hade tröstat mig med turkisk peppar, halstabletter, tidning och massa glass så bestämde jag mig för att jag ville bli skjutsad till Östra sjukhuset och bli testad där istället. Och ja, tro det eller ej. Efter 3 timmars väntan på Östra fick jag mitt besked att jag hade Halsfluss (?!) nåväl. nu hr jag fått min medicin, får hoppas på det bästa att min feta böld på halsen går ner och att halsontet också. imorgon ska jag i alla fall till skolan, så jag borde lägga mig nu så jag är utvilad och gärna frisk!


MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0