14.51

Förlåt, jag ska börja sköta mig. Inga fler sena kvällar. Inga mer tupplurer under dagen så jag inte kan sova på kvällen. Igår somnade jag klockan 6. Om man ska kalla det igår? snarare imorse. Linda & Jag hade i alla fall serious talk med cigge och simon igår som resulterade i att jag bara blev ledsen. Dom säger själva att dom inte bryr sig längre. Men varför tar dom då kontakt med oss? Jag trodde allting hade löst sig. Och det hade det, men dom ska bara gadda ihop sig mot oss. Känns ibland som om dom vill vara sura på oss. Kalla oss fittor och mig ledsen. Men hur lätt är det att bli kompis med någon som kallar mig, och linda, bitchiga fittor eftersom jag inte skickade något god jul sms till cigge. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Detta är ju ett skämt. Nåväl. Jag tänker inte bråka med dom, för det har jag aldrig gjort, dom har bråkat med mig, & Linda. Jag tänker vara neutral. Om dom är otrevliga tänker jag dra mig ifrån dom, som jag hade gjort mot vilket otrevlig människa som helst. Trött på drama queens!

Shwayze - Lazy Days

Är inte den som är barnslig och går omkring och är sur i veckor. Så jag lämnar detta åt sidan nu. Låter dom vara. Om vi blir kompisar igen så blir vi. Ödet får bestämma. Dom har ju inte direkt varit snälla mot mig heller, om man säger så. Jag kan inte ta allting och svälja. Nu ska jag ta mig hem till pappa och hämta lite FN papper om venezuela. Läsa på mänskliga rättigheter. Min lärare har sagt till alla att man kommer gå omkring och inte tro att man klarar det. Fan vad sant. Känns så jävla ovärt allt jag gör och pluggar om venezuela. Områderna och kategorierna är så stora att jag inte vet vad jag ska lägga tyngden på. just nu, har jag bara lust att skita i allting. Sug min kuk vad det här är tråkigt!!

 MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: amanda

om du ska skratta eller gråta för att en kille kallar dig jävla fitta för att du inte skickar ett god jul sms? - du ska skratta. sen ska du sluta bry dig, för det är det inte värt. min lilla apa! (L)

2009-01-13 @ 16:53:52
URL: http://cannonball.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0