I cant't take my eyes off you

Jag har blivit sjuk. Ont i halsen och feber. Har väl antagligen sovit för lite. Robin kunde inte sova igår så han låg och pratade med mig samtidigt som han helatiden försökte hålla mig vaken genom att typ putta på mig eller dra av mig täcktet. Igår hade vi i alla fall en heldag på stan med shopping och fika. Jag köpte ett par vanliga leggins eftersom alla går hål i skrevet. Har typ 4 par leggins med hål i skrev och röv. Sen köpte jag en blomig sommarklänning som det var nedsatt pris på med 50% rea. Och Robin köpte en skjorta. Idag ska stackrs sjuka jag packa och åka hem till mamma. Det råder rykten om att han har köpt Ballerina kakor, det känns ganska lockande och givet att åka hem till henne idag.




Föresten, jag fick en gammal vit T-shirt med ett svart tryck på av Robin, som hade tänkt att slänga den. Köpte svart textil färg igår och skrev med fingrarna över trycket på T-shirten "I can't take my eyes off you." Robin sa typ hundra gången, -"Men? du förstör ju trycket på T-shirten" Men jag blev ganska nöjd endå. har klippt sönder det till ett over size linne. Jävla pysselmaja som jag är. Ska sy in det lite när jag kommer hem till mamma. Så, nu har jag någonting att göra denna sjukt kalla och tråkiga Januari dag.

Har även kollat in mitt jobba schema i Januari. Kan ju bara tacka mitt liv för den här tiden, för denna månad kommer bli en jävla piss månad. Kommer defenitift INTE kunna umgås mer med mina kompisar om jag jobbar 9.00 - 18.00 under helgerna. MEN, får göra mitt bästa. Nä, nu måste jag få fart på den här dagen.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0