guinness world record

Jag & Linda var hemma och pluggade hemma hos henne. Jag har upptäkt världens godaste te! Det är bra för sömnen också. Måste köpa det. Nåväl, så gick det ganska bra med pluggandet. En i min skola ska slå världsrekordet att spela ett speciellt tv spel, 30 timmar i streck. Vilket betyder att han kissar i en slang som leder till en liten påse. Han blir matade med pizza & donken mat. Han sover ingenting. Han är bara helt jävla sjuuuuk i huvudet. Dom sände i alla fall Live här från min skola igår kväll. Jag & Linda satt pressade mot datorskärmen och kollade. Precis innan jag skulle åka hem beslutade vi oss för att istället åka ner till skolan och hälsa på Fredrik och co. Jojomänsan, mycket riktigt satt vi i skolan klockan 23.19. Fredrik satt inne i studion, det låg pizza kartonger, snusdosor, skor och jackor överallt. En kille satt och upptaderade en blogg om Fredrik världsrekord. Några andra satt i ett annat datorrum, hade hand om chatten osv. Jag satt och frågade Fredrik 100 frågor. Typ, har du ont i rumpan? Är du trött? Hur länge ska du sitta? Jag åkte i alla fall hem vid halv 1 tiden. När jag kom tillbaka till skolan igen vid 8 satt fredrik och co fortfarande kvar. Ingen hade sovit en blund. Nåväl. Fredrik var klar vid 15 tiden idag. Sjukt trött och hela han skakade.


Idag är det Johannas födelsedag. Robin skulle komma hit, har han lovat tre dagar i rad nu, men det har alltid slutat med att han ringer precis innan han ska komma och säger "jag kan inte komma, kan vi inte ses imrogon??" åååh. bäst att jag itne tänker på det för jag blir bara så jääävla irreterad!

JAG FICK G PÅ MITT MATTE OMPROV! SÅÅÅ JÄÄÄÄVLA GÖTT!

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0