17 Juli

Nu är det freedagsmyys.
Jag har badat i svenskt vatten för första gången på hela det här året! Men då snackar vi en insjö. Oxsjön snarare. Robin är på körskola, sedan ska han åka direkt till fotbollsträningen så jag får underhålla mig själv här hemma hela dagen. Nu ska jag dra en lätt lunch, sen fortsätta steka ute på altanen. Just nu är faktiskt den svenska sommaren som bäst! trots det sitter jag och drömmer mig bort till tusen andra stället i världen. Typ Tanzania. Dit vill jag åka tillbaka till. Eller ett ställe som jag har snöat in på - Kap Verde - en ö utanför Afrika. Eller så vill jag kanske åka till Dubai! Snacka om storhetsvansinne. Hade varit kul att se allt sjukt dom får för sig att bygga. Typ en inbyggd skidbacke med lift och hela köret. Nej. ta vara på den svenska sommaren nu. UT MED DIG CAROLINA! 

P.S Läste att svininfluensan drabbar lätt dem med nedsatt immunförsvar. Kännde mig ganska träffad när jag läste det. Uhuuh.

MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0