Äntligen framme

kom fram till våran by i frankrike och upp till huset för ungefär 40 minuter sedan. Är så trött att det känns som om jag har grus i ögonen, det ska bli helt jävla sjukt gott att sova. Ligger förtillfället i min säng Tänkte egentligen kolla på en film, men det är hopplöst. Måste trots min trötthet kolla på avsnittet av paradise hotel som jag missade idag. fort, fort innan jag somnar! upp tidigt imorgon. Springa en runda i bergen sen åka till havet! imorgon får jag träffa min lillebror!

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: amanda

så typiskt att julie åkte ut paradise hotel igår. men det är helt sjukt, alla jag hejar på åker nämligen alltid ut, oavsett vilket program det är. så nu ska jag bara heja på någon i smyg. nåväl, ha världens bästa dagar i france nu & pussa axel från mig. ses när du kommer hem. pusss bästa!!

2009-07-31 @ 17:17:34
URL: http://weilov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0