Danmark 2009

hemma igen från Danmark. Det var nog det mest ångestladdade ankomsten jag varit med om. Den och Tunisienankomsten. Fy fan vad jag hatar Sverige och fy fan var det blir uppenbart när man varit borta och kommer hem till helvetet igen.


Andrew, Sofia, Steven & Jag. Sofia hade fått feber. Jag halsont plus att jag hade tappat rösten totalt. Vi låg och sov när dom ringde "Vi grillar med tyskarna, kom hit!" Det låg bara 50 meter ifrån där vi bodde så vi gick dit även om vi var sjuklingar.


såhär blir man om man står i informationen tjugofyra sju.


middag med hela gänget. men på bild: göran, elenor, sofia & johanna


middag med hela gänget, men på bild; två random


eh... ja.


AVSLUTNINGSFESTEN!


Jag & Sofia på Avslutningsfesten innan byn!


Parapapapapapapapa!


Idag ska jag & Sofia boka en resa tillbaka! Vi åker kanske om en vecka eller sista veckan i Augusti. Bort, bort, booort från Sverige!

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: LINDA!!!!!!

SHIT DU VERKAR HA HAFT DET AWSOME ÄLSKLING! typiskt att vi aldrig ses på sommrarna.... :( Men jag saknar dig ska du veta och tänker på dej!!! Puss

2009-07-15 @ 18:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0