Fredag!

dagens drog: Milow - Ayo Technology

mamma följde med mig till biblioteket för att låna den där engelska förbaskade boken, Oliver Twist. Det knepiga i det hela är att hitta den som inte är på typ 300 sidor, utan en riktigt tunn lättläst. Mamma & Jag har nog dammat av alla hyllor på hela stadsbiblioteket, tillslut, hittade mamma den. Boken är typ ett skämt. Den är skriven på så lätt Engelska att den 5e klassare skulle kunna läsa den. Dessutom är den knappt tjockare än en liten brochyr. Men! på den nivån i engelskan ligger jag. Ska bara sätta det där jävla G. Min Engelskalärare kommer skratta åt mig när jag kommer med den boken, men va tusan. Jag gör mitt bästa.

nu ee de freedagsmyyyys!!! Ikväll är det utgång för Linn, Linda, Anna och Mig själv. Det blir nog deep, som vanligt. har knappt testat något annat ställe. Är rädd för att bli missnöjd, för det har jag aldrig blivit på deep. Låter som om jag vore stammis där nu. Men jag har knappt varit där mer än 3 gånger. Ska i alla fall dricka Mokai som är nyinporterat av mig själv från Fredrikshavn, mitt andra hem. typ.


MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0