KAP VERDE

Resan till Kap Verde som från början bara var en lös dröm från min sida blir torligtvis till verklighet. Jag satt inne igår för att leta upp det billigaste hotellet. Hittade ett som ligger mitt i centrum och bara 500 m till stranden. Även om inte jag har alla pengar idag, så kan vi beställa resan snart, betala en handpenning som ligger på 1000 kr var, och det har jag råd med. Dessutom minskar risken för att det ska bli fullbokat, vilket det faktiskt är på ganska många hotell jag har kollat på. Ska jobba fulltid på jullovet så hinner jag få ihop till 8 200 kr som resan kommer att kosta. Dessutom spara typ 100 kr varje månad fram till Mars till "fickpengar".





MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0