Liseberg

det är 14 dagar kvar tills jag åker ner till pappa, johanna och lillebror Axel i Frankrike. Igår fick jag sms från Johanna. Det är 36 grader där nere! gah! Jag vill åka nu, nu, NU!

Igår var det två år sedan jag & Robin blev tillsammans, så vi firade det med en tur på Liseberg. Jag är ju som vanligt skit feg och vågar knappt åka någonting. Längre upp än släng gungorna tar jag mig inte. Men blev dock tvingad till att åka Kanonen. Efter åkturen fick vi chansen att åka en gång till eftersom dom sen skulle stänga. Det var inte en kotte där så vi fick åka en gång till. Kul tyckte Robin. Jag höll nog på att få en hjärtattack. Sen lurade Robin med mig till den där båten man sitter i och blir pisseblöt av. Jag vill inte åka den, men Robin lovade att jag skulle få låna hans tjocktröja hela vägen hem om jag åkte den med honom. Jag blev blötast av alla! Min klänning blev genomskinlig så jag fick gå med väskan över röven för att inte visa röven för hela sverige. Köpte en napp-klubba som tröst. Robin tyckte där emot det var skit roligt och tog typ tusen kort dyngsura jag. Eyyy! grattis på tvåårsdagen Älskling.


MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0