Måndag

godmorgon. Vaknade liksom av att jag låg och kliade sönder mig på mitt myggbett. Myggorna har verkligen haft storfest på mig den senaste veckan. Jag har samlat på mig 6 stycken hitills. Å andra sidan ska jag åka hem idag. Men innan jag packar för att åka hem ska jag hälsa på min syster idag. Hon har lyckats få ett Wii spel som vi tänkte testa. Dessutom ska jag ställa henne mot väggen om hur henner kommande framtid ser ut, eftersom hon lyckats blivit tillsammans med en kille från England, London. För det första; ska hon flytta dit? För det andra; Ska jag i framtiden behöva visa min dåliga engelska för släkten under alla släktmiddagar som kommer?! Apropå Engelska så måste jag åka till biblioteket och låna Oliver Twist på Engelska, samt läsa ut den INNAN sommarlovet slutar. Har lovat min Engelska lärare det. Woopsi.

Ikväll runt 00.00 är det Paradise Hotel danmark! Missa inte det gott folk. Självaste Jacob är tillbaka, & tack gode gud för att han skickade hem Anna. Mest blåögda människan jag skådat.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: amanda

haha JAA! paradis hotel, som jag har längtat heeeela helgen. & tacka gud för att den människan åkte ut i torsdags, hon hade ju ingen verklighetsuppfattning överhuvudtaget, hon hade gjort bort sig mer än tillräckligt.. jaja. & spännande med amanda!! jag ringer nu i dagarna härifrån!!:)pusss!!!

2009-07-20 @ 16:32:03
URL: http://weilov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0