missing you.

fredrik hade fest hemma hos honom i Åsa igår. Tyckte egentligen det var för långt dit för att åka, men jag åkte endå. Jag vet inte vad det är med mig, men så fort jag ser massa söta par överallt börjar jag gråta. Jag kan inte lyssna på sorlig musik för då börjar jag gråta. I varje fall fick jag syn på en fint litet par hos Fredrik och givetvis.. började jag gråta. Ringde Robin tusen gånger men fick inget svar. Klockan 02.30 bestämde jag mig för att åka hem eftersom jag skulle jobba dagen efter. Jag kommer i säng hemma hos mig klockan 05.00. Sov i typ 4 timmar sen upp igen. Äter lite chips till frukost sen drar jag till jobbet. Skulle fixa 10 stycken sallader innan vi öppna, vad händer? Jo, jag tappar 5 utav dom på golvet och skriker "ÅÅÅÅHHHH FAAAAAN". Det bli förvånansvärt tyst. efter ett tag säger Jasper -"är du bakis idag eller?" Jag svarade inte ens på den frågan. Dagen gick och av någon andledning spelades det bara coldplay i högtalarna idag. När jag fick rast såg jag att Robin hade ringt och satte mig och storbölade i rastrummet medan jag hör The Scientist med coldplay i bakgrunden. uuuuhhuu. hatar att det ska vara så jävla långt kvar innan jag får träffa honom, jag trodde aldrig det skulle kännas så här jävla jobbigt.

imorgon åker jag till dana cup i danmark!


MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0