svensk jävla piss sommar

mamma klev in i mitt rum imorse för att väcka mig och sa "det spöregnar ute. min semester är snart slut. vi har ingen mjölk hemma." Hon var typ näst intill deprimerad. Innan jag ens han att äta frukost klädde vi oss i stövlar, galonbyxor och regnjacka. När vi ställde oss i hissen kollade vi på varandra och brast ut i skratt. Här klär man sig fan som om man skulle ut i världens snöstorm, men det är ta mig fan Svensk jävla piss sommar. 18 grader och SPÖREGN. När vi fått hem alla kassarna med mat började jag städa rummet. Rensade ut alla grejer jag skulle behålla och det jag inte skulle behålla. Min gaderob är som ny, men fortfarande för liten. Sen satt jag i soffan, med datorn i knät, käkade godis och kollade på olika solsemestrar man skulle tänkas jobba ihop till och dra till i Februari, mars 2010 någon gång. Bestämde mig för Kap Verde öarna - sal - heter den ön jag ska till, och Santa Maria heter byn. Har lyckats få mamma intresserad också, vi får väl se. Jag har då redan börjat spara. Men vi får se, vi ska först och främst till Thailand i Ocktober, November. Det måste jag också ha pengar till att betala. Nåväl.



MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0