Sverige idag, Frankrike och sol i övermorgon

igår hade jag så tråkigt att det började växa mossa på min högra axel. Insåg att någonting måste göras och ringde Frida som man inte sett på hunda år. Vi satt hemma hos mig och drack öl, rökte några oskyldiga cigg. Vid kvart i ett åkte hon hem till sig och jag la mig i sängen och kollade på paradise hotel.

Under morgonen har jag flängt omkring och städat hela mitt rum samt hallen. På Torsdag åker jag till Frankrike och då kommer det bo några inneboende hos oss. Checkade vädret i Frankrike. Mina två första dagar kommer se ut såhär:



Imorgon Onsdag blir det utgång. Ladies night, Ladies night! Anna är alltid på. Linda ska vara med sin tråkpojkvän. Linn är sämst i hela världen på att svara på sin mobil, men det återstår och se. Frida ska också ut med hennes andra vänner, en sammanstrålning med dom så kan det nog bli ett gott gäng på G! because my girls wants to party all the time!! Mamma och Karsten har åkt till berlin. Fick ett sms av henne i morse att det är skapligt fint väder där. Roligt att höra. Det är verkligen mamma värd, och Karsten med. Dom har vekrligen prickat in fel veckors semester. Det har ju regnat helatiden. Vi kollade kylskåpet innan dom åkte igår, mjölk behövdes, fick pengar till det. Dom pengarna kommer NOG gå till mjölk (not). Jag lever nog i bästa tiden utav mitt liv just nu, är jag rädd. Mjölk kan jag dricka någon annan dag!



MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0