TUNISIEN 2009


Fredagen var det beach party med mat och underhållning.


Robin fick rida kamel. Efter var han alldeles till sig.


På beach partyt hamnade vi bredvid ett annat svenskt par från stockholm. Mikaela och Alex. Dom spenderade vi restan utav alla kvällar i Tunisien tillsammans med.


Robin och hans kära strandtennis som han ville spela med tjugofyra sju. Även inne på hotellrummet. Stranden var BEAUTIFUL. as lång och jätte klart turkost vatten. Precis som jag ville ha det.


Här är vi i Monastir. 2 mil  utanför Sousse där vi bodde. I Monastir fanns det inga turister så vi kunde bara vistas här i två timmar innan vi fick åka hem igen. Alla kollade, tafsade och vi kändes oss inte tillräckligt bekväma över att sätta oss ner på en restaurang eftersom vi visste att vi inte skulle bli lämnade i fred.


Monastir.


hur fan kan man ha ett sådant alfabet? ser ut som en orm.


sista doppet i havet innan hemresan är nog detta om jag inte minns fel.


Här ligger Robin vid poolen. Man ser bara "barnsektionen" av poolen. Men bakom baren var det en till större och djupare pool. Vi låg vid poolen alla dagar utom två. Jag blev helt galen på all jävla sand som klibbar fast överallt. Hur fan lyckas sanden komma in i solkrämerna? Även när vi stod uppe på hotellrummet och smörde in oss så tryckte man ut massa solkräm med sand i. Det var bara sand ÖVERALLT. 


Utsikt från balkongen.


Robin, sista dagen.


klockan är 04.30 och vi sitter på Monastirs flygplats och väntar på planet som ska gå klockan 06.00. Vi han bara sova två timmar innan vi var tvunga att stiga upp klockan 03.00 på natten/morgonen.


Monastirs flygplats. Vi hade inte ätit på 8 timmar och jag var så hungrig att jag mådde illa. Smörgåsen var fan ingen höjdare, men just då var det typ det godaste jag ätit.




MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0