Liseberg. igen!

dagen till ära möttes jag var solstrålar på morgonkvisten. Mycket passande, eftersom mamma, jag, karsten och amanda skulle till Liseberg. Förnuftiga mamma sa att hon skulle ta med sig regnjackan endå, jag sa nej, men i sista sekunden precis innan vi skulle gå, tog hon den endå. Vad tror du inte händer? När vi kliver av spårvagnen vid liseberg möts vi av världens längsta kö, himmlen tjocknade av moln och sakta men säkert börja regndroppar falla. Jaha. och där stod jag med skägget i brevlådan. Mamma var minsan nöjd med sin regnjacka. Fuck. Alla köpte åkband utom Karsten som är höjdrädd. Han vägrade lägga en atraktonshöjd högre än Juckboxbilarna går. Men han gick omkring i parken medans vi åkte. Fick en ny favorit, hanghai. Det är också en nyhet för iår. Sjuuukt härligt. Men jag skre endå sönder stämmbanden. Så jäävla högt. Inte direkt något för Karsten. Han stod nedanför och flinade åt mig som gal som en tupp så hela liseberg stannade. Nåväl. Sista av allt åkte vi baldet, i spöregn. Sen hem igen, efter 9 timmar på Liseberg. Nu har jag kollat på Paradise Hotel, och jag låter illskan om vissa IQ befriade människor inom mig istället. Men nu händer det grejer på hotellet må jag säga. herre gud.

MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0