09-06-06

snart dukar vi upp chips, paj, cheeseballs, korv med bröd, öl och äggsnittar här hemma. Det kommer 17 pers för att kolla på sverige - danmark matchen. Pappa är där, och det hade jag också velat vara. Då hade jag tagit på mig manchester united tröjan till matchen för att visa Råsunda vilket lag som är det enda rätta. Men, jag för nöja mig med att bara få ha den på här hemma i lägenheten.

Har precis varit & tränat. På vägen hem på spårvagnen hade jag fortfarande mina träningskläder på mig eftersom jag duscha hemma. Det kom fram en kille till mig, som förmodligen var lite full, och sa;
Kille -"hur långt sprang du?"
Jag -"Va?.... 8 km. vadå då?"
Kille - "Hur lång tid då?"
Jag -"45 tror jag"
Kille - "haha. va? du såg ju snabb ut. till och med jag springer snabbare... haha... aja"
vinglade till lite, efter en stund sa han, "trevligt och prata" så gick han av. Hur fan ser man snabb ut? Hej jag ser snabb ut.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0