broken strings

idag var det sista dagen i skolan. imorgon är det sommarlov. Jag tror faktiskt att jag kommer njuta mest av alla! Detta är så obeskrivligt efterlängtat, det är inte klokt.

imorse kröp Axel in i mitt rum, som alltid. Kravlade upp i min säng och fick tag på fjärkontrollen & råkade trycka på MVT. -"titta!" säger Axel helt överlycklig och pekar mot tv. Brydde mig inte så mycket, innan jag uppfattade vilken låt det var. Den låten som är skit gammal men jag har liksom aldrig fått tag på vilka som sjunger eller vad den heter, & så vipps, så bara spelas den på min tv. Tack Axel. Han kan bannemej vara till nytta IBLAND.

Här är låten!


P.S. Glöm för allt i världen inte Danska Paradise Hotel på TV6 klockan 00.00. Jag har börjat följa det och är totalt fast. Övar lite Danska till sommaren också vettja! woho. Föresten... jag är jätte kär i dag. Berg & dalbana, MEN OJ VAD JAG ÄR KÄR I DIG OBIN. min obin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0